вівторок, 25 червня 2013 р.

12-15 червня відповідно до умов реалізації українсько-польського освітнього проекту «Шкільна академія підприємництва 2» у Рівному відбувся семінар

12-15 червня 2013 року відповідно до умов реалізації українсько-польського освітнього проекту «Шкільна академія підприємництва 2» на базі Рівненського інституту Київського університету права (м. Рівне, вул. В.Короленка, 5), відбувся українсько-польський семінар-тренінг для практичних психологів і учителів економіки навчальних закладів Рівненської, Житомирської та Вінницької областей за участю польських тренерів. З учасниками семінару працювали педагог-психолог Катажина Кошевська (на фото) та викладач економіки Йоланта Чайковська з Центру розвитку освіти у Варшаві.

Освітній проект «Шкільна академія підприємництва 2» спрямований на розвиток у педагогів та учнів важливих європейських компетентностей, визначених європейською комісією, а саме: ІНІЦІАТИВНІСТЬ ТА ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ.


У розвитку цих якостей значна роль відведена створенню психологічного підґрунтя, на якому будуватимуться нові ідеї та готовність до змін. Впровадження нових ідей, побудова суспільної зміни вимагає першочергового перелому уже відомих схем, власних переконань і стереотипів людей, котрі беруть участь у проекті.

Нового змісту, у зв’язку з цим, набувають такі психологічні категорії, як творчість, інноваційність, здатність працювати у команді та йти на ризик, а також вміння планувати своє життя для досягнення поставлених цілей.

Запровадження нового підходу до завдань шкільної професійної підтримки також вимагає створення у навчальному закладі команди спеціалістів, котрі б ділилися власними досягненнями та ідеями, забезпечували підтримку один одного.

Саме тому програмою реалізації проекту передбачено психологічну підготовку шкільних лідерів (учителів економіки та практичних психологів). Під час семінару у Рівному 12-15 червня з його учасниками працювала педагог-психолог Центру розвитку освіти з Варшави Катажина Кошевська.

Зміст психологічних тренінгів передбачає розвиток у педагогів навичок працювати з групою дітей, враховуючи їх вікові особливості та поведінкові прояви, навчати дітей знаходити та надавати підтримку, розвивати їх творчість, підтримувати позитивну самооцінку учнів.

Під час роботи психологічного тренінгу проведено групові дискусії, рольові ігри, вправи, які розвивають навички працювати в команді, сприймати зміни; учасники виготовляли та представляли творчі вироби.

Зазвичай нове і невідоме викликає опір. Запроваджуючи нові ідеї, учасники проекту можуть зустрічати опір на місцях. Це може негативно впливати на їхню мотивацію, спонукати до використання наказового стилю запровадження зміни. Участь у психологічному тренінгу дозволяє виробити навички аналізу ситуації, змоделювати варіанти конструктивного розв’язання конфліктів, активізувати особисті ресурси, які допоможуть педагогам у реалізації проекту.

1 коментар:

  1. Дякуємо за чудову гостинність! Ваш теплий прийом надихав на плідну , креативну співпрацю, як тренерів так і учасників проєкту!
    Дивовижний парк з романтичними лебедями та квітучими платанами, залишив незабутні приємні нотки у серцях житомирян!
    З вдячністю, ваші колеги з Полісся!!!

    ВідповістиВидалити